poniedziałek, 4 maja 2015

Pierwsze ,,dziecko" Cleo i Donatana, czyli coś o ,,Hiper/chimerze".

      Hej! Dziś postanowiłam napisać mini recenzję, a właściwie bardziej co sądzę o płycie i coś opowiem jej powstaniu i tak dalej. Nie przedłużając, zacznijmy!



      Hiper/chimera jest pierwszą płytą Cleo i Donatana. Znajdziemy na niej 31 utworów( łącznie  z instumentalem) a w tym im. hit ,,My Słowianie" oraz wiele innych.
Moim zdaniem jest jak najbardziej na 5, ba! Nawet 6 z ogromnym plusem. Nasz kochany duet nieźle się nad nią napracował i wyszło tak jak wyjść powinno. Piosenki jak dla mnie są cudowne, troszkę Słowian, wódki, cycków ale też nieco bardziej klimatycznych utworów.
W płycie podoba mi się wszystko! Zaczynając od tekstów piosenek, po ich wykonanie kończąc na okładce i wnętrzu.
Polecam ją nie tylko fanom Cleo i Donatana, ale także osobom, które szukają ciekawej i przyjemnej muzyki do posłuchania.
Każdą piosenkę można oczywiście znajdziemy na joutjube, lecz jednak płyta to pamiątka i wolę mieć ją niż liczyć na internet. Ogólnie polecam wam ich kupowanie, nie tylko naszej dzisiejszej ,,bohaterki" posta, ale też płyty innych wokalistów, warto docenić ich ciężką pracę włożoną abyśmy mogli sobie teraz tylko włączyć i posłuchać. Tak na marginesie, wiele płyt jest dostępne teraz w empiku za 19.99 a niektóre nawet w cenie 9.99.
Na koniec takie małe ogłoszenie, a właściwie pytanie, a mianowicie;
O czym chcielibyście przeczytać na blogu? 

16 komentarzy:

  1. Hmm osobiście nie przepadam za Donatanem i Cleo, ale czasem lubię ich posłuchać, ale nie żeby kupić płytę..
    http://cityofflowersfotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się recenzja, jednak nie słucham Cleo&Donatana :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słucham tego rodzaju muzyki, ale wygląd płyt jest po prostu przecudny! Pewnie w najbliższym czasie przesłucham kilka piosenek z ich płyt.
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie kilka kawalków z tej płyty ;)
    Dziękuję za komplement ;) Twoj blog jest rownież sliczny. Wiem ze jest nagonka na takie oklepane kolory jak biel ;P na blogach, ale ja jestem zdania ze zawartosc jednak wiedzie prym a na neutralnych szablonach czyta się najlepiej.
    Pozdrawiam serdecznie, dzieki, że wpadlas do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cleo. Zwłaszcza jej singiel SZTORM. Wow, ale duża liczba piosenek! *-*
    Chyba kupię sobie kiedyś ich płytę. Uwielbiam ich utwory ♥
    Możesz napisać jakieś przemyślenia na pewien temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wiele piosenek z tej płyty:) Czytam daria-sajdak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cleo! Super że ktoś wpadł na pomysł bloga o niej o jej twórczości ! :)
    http://caroline369.blogspot.com/2015/05/spring-wishlist-luc-luc.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja :) płyty nie mam ale piosenki słucham
    bardzo podoba mi się motyw okładki, jest po prostu świetny!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie podoba mi się oprawa graficzna płyty :) Muzycznie, dla mnie, na 4+ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ich słuchać.
    Świetna recenzja.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za ich muzyką... w sumie, to ja nie lubię polskiej muzyki xd
    Obserwuję

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami słucham ich piosenek ;)
    A płyta jak dla mnie 8/10 ;)
    Pozdrawiam :*
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mało słucham takiej muzyki więc w tym temacie się nie wypowiem ;)
    ale mogę powiedzieć, że oprawa graficzna okładki jest na naprawdę wysokim poziomie! mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej bardzo ciekawy blog, niby zwyczajny a taki ciekawy. ! Zapraszam do mnie szukam czytelników, więc jeśli masz chwilkę zajrzyj :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka! :) Zostałaś nominowana do lba, więcej informacji u mnie: http://julieandjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. interesujący post :):* powodzenia w blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń