sobota, 27 czerwca 2015

Coś nowego- ,,Pełnia" Donatana i Maryli Rodowicz.

        Hejka! Mamy wakacje, w końcu! Przez te dwa miesiące postaram się dodawać więcej postów.
Dobrze, dobrze przejdźmy już do tematu. Mam nadzieję, że większość z was słyszałam o nowym kawałku Maryli Rodowicz i Donatana ,,Pełnia". Dziś właśnie o nim porozmawiamy.


    Premiera piosenki na youtube odbyła się 2 czerwca. Szybko zdobyła milion wyświetleń, teraz jest to już ponad 4 miliony. A więc zacznijmy już.


   Tekst piosenki/ śpiew- Hmmm, tekst jest ok, chociaż słyszałam lepsze, bardziej ,,głębsze" w swym przekazie. Jednak ten jest całkiem dobry, wpada w ucho. Męczy mnie ciut powtórzenie ,, W tę noc chodź z nami, bo pełnia nam dziś wypada, tańcz, pij wesoło żyj jak co dzień nam nie wypada". Pewnie tak miało być, ale mi źle się właśnie tego słucha. Co do wokalu Maryli, no cóż jest średni. Jestem w takich kwestiach bardzo wybredna i trzeba mieć naprawdę mocny i dobry głos abym ja powiedziała, że taki jest. Jednak słyszałam wersję Cleo z koncertu w Rudzie Śląskiej i jestem mile zaskoczona. Moim zdaniem ona o wiele lepiej zaśpiewałaby ten kawałek. Jednak Rodowicz wypadła ,, okej", nie będę tu krytykować bo zaraz cebula się przyczepi, że sama nie umiem śpiewać a mówię na osobę, która jest ,,modna" na scenie około pół wieku.

   Teledysk- Tutaj jest moim zdaniem bardzo, bardzo dobrze. Jak zawsze teledysk jest na wysokim poziomie. Ten mroczny styl, zamek, modelki wszystko tworzy doskonałą całość. Nie zawiodłam się na Donatanie, który jak zawsze zadba o to aby klip miał sens, był w jak najlepszej jakości. Stroje i dekoracje na ogromny plus, no czego chcieć więcej. Nie mogę się do niczego przyczepić. Modelki wszystkie wyszły mega! Najbardziej oczywiście podobała mi się Cleo, ale Mamiko, Ola i Ewa też wypadły tak jak powinny. Paula w trumnie, hah, pewnie większość osób się tym zachwycała, bo w końcu cycki.
                 Jak wam się podoba teledysk i piosenka? Słyszeliście?

9 komentarzy:

  1. Teledysk mi się bardzo podoba, jest mroczny i fajny. Jest to jedna z moich ulubionych piosenek. Zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam piosenki, ale zaraz posłucham :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione z dużą pompą, widać, że wyłożyli na teledysk sporo kasy. Zależało im żeby się wyróżniał, ale to dobrze, bardzo lubię takich kreatywnych artystów :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no, piosenka wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gryzie mi się to powtórzenie 'wypada', ale skoro mieli taką wizje na to, to my tego nie zmienimy. Teledysk mega, najbardziej bawi mnie Krzysiu w nim, ale tak to jest mega spoko. Chciałabym kiedyś nagrać coś z Donatanem xD
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc nie przepadam :)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/ zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż teraz żeby coś osiągnąć trzeba się czymś wyróżnić. Jak dla mnie mogą sobie robić co chcą, byleby nie przesadzili.
    Donatan błądzi po granicy, ale wie jak jej nie przekroczyć i za to go cenię.
    Piosenka jak i teledysk zdecydowanie na tak, chociaż wydaje mi się że wersja z Cleo jest lepsza :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam , Afaik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O musze przesłuchać ponieważ nie znam :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń