czwartek, 26 lutego 2015

Zacznijmy od początku..

       Hej! Długo myślałam nad dzisiejszym postem i postanowiłam, że będzie on dotyczył
głównie biografii Cleo i tego jak to wszystko się zaczęło.

 ♫ Joanna Klepko, Cleo urodziła się 25 czerwca 1983 roku w Szczecinie, ale od dziecka mieszka w Warszawie
 ♫ Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie(SGGW), a tam uzyskała tytuł  magistra inżyniera architekta krajobrazu.
 ♫ Należała do chóru gospel Soul Connection, oraz śpiewała w duecie Dwie Asie.
 ♫ Brała udział w ,,Studio Garaż", gdzie zajęła pierwsze miejsce.
 ♫ W 2011 wzięła udział w programie,, X-Factor" wykonując piosenkę Tiny Turner, ale nie przeszła do kolejnego etapu.
 ♫ Cleo poznała się z Donatanem przez ich wspólnego znajomego gdy szukał wokalistki. Nie będę się rozpisywać, całą dokładniejszą historię macie tutaj ; https://www.youtube.com/watch?v=d6QzEutpCmY
  ♫ Efekt ich pracy ,,My Słowianie"(4.11.2013) w bardzo szybkim tempie stało się hitem. 
 ♫ 25 lutego (wczoraj minął rok) ogłoszono, że Cleo wraz z Donatanem pojadą na Eurowizję.
 ♫ 8 maja odbył się  drugi półfinał, a 10 finał Eurowizji. Zajęła 14 miejsce.
 ♫  7 listopada odbyła się premiera płyty ,,Hiper/chimera".


Tak mniej więcej w punktach( mam nadzieję, że wolicie czytać takie coś niż ciągły tekst) streściłam mini biografię Cleo. Nie uwzględniłam tam z kim współpracowała, w jakich piosenkach śpiewała itp, więc zapraszam na dalszą część posta.


 ♫  Współpracowała między innymi z;  Tusz Na Rękach, Onar, W Zmowie, Ramona 23 i WSRH
 ♫   Śpiewała też w wielu piosenkach np.:
      -Tusz na Rękach ,,Głód"
      -Onar ,,Nie zapomnij o mnie, ,,Otwieram okno", ,,Apetyt"
      -W Zmowie ,,Całym Sobą"
      -Ramona 23 ,,Tu"
     i wiele, wiele innych.
 ♫ Wystąpiła także w teledysku do oto tej piosenki ; https://www.youtube.com/watch?v=lvxLSNxJknA


Na dzisiaj to tyle, albo i aż tyle. Przyznam sama post jest dosyć długi, ale będą jeszcze dłuższe.
Chciałam wam nieco przybliżyć Cleo, to tylko podstawowe informacje o niej, które znajdziemy na wikipedii.
Czeka nas jeszcze masa informacji z wywiadów, komentarzy, postów itp które będę wam się starała przekazać. 


\

       Jak wam się podobał post? Jeśli macie jakieś pomysły na następną notatkę, piszcie! Bardzo mi to pomoże.

12 komentarzy:

  1. Świetna biografia! Powinnaś napisać książkę o Cleo, na pewno wiele osób by ją kupiło :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejnego posta! Fajnie się czyta :)
    http://reinne-bl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób post z najciekawszymi fanartami z Cleo

    http://bile-oko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw fani pewnie musieliby mi je wysyłać, dziękuje za pomysł. :)

      Usuń
    2. Internet jest dobrą skarbnicą

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetnego i kreatywnego bloga, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne posty ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś napisać od kiedy jesteś fanką Cleo i jaka jest twoja ulubiona piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Doskonały pomysł :) Na dzisiaj mam już dla was przygotowanego posta, powinien pojawić się o 20;30 ale następny będzie dotyczył właśnie takiej mojej historii cleonator. :)

      Usuń
  8. Może powinnaś spróbować napisać do niej i zrobić jakiś wywiad? To było by ciekawe :)
    Obs za obs? Jak tak to zacznij i napisz u mnie :)
    http://1000in1blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń