sobota, 28 lutego 2015

Słowiańska spódniczka i długi warkocz.

       Hejka! Witam was w kolejnym poście na blogu, na początku bardzo dziękuje za ponad 400 wyświetleń, masę komentarzy i 10 obserwatorów.♥ Pewna dziewczyna dała mi pomysł na oto taką notatkę, która będzie dotyczyła ,,stylu" Cleo.

<---- Spódniczki były kiedyś dostępne na Urbancity dziale ,,Slavica" po ponad sto złotych, jednak na bazarach można kupić podróbkę takiej spódniczki już od 30 złotych.. Zależy to od tego jak bardzo jest
 podobna  do tej oryginalnej.  Powiedzmy, że za 50-60 złotych    możemy zakupić już spódniczkę bardzo podobną to tej na obrazku.

<---- Następną charakterystyczną rzeczą w stylu Cleo jest fullCap ,,Nasze jest nasze", SLV" lub słowiańskim serduszkiem można zakupić je na Urbancity za 89 zł.

<---- Wysokie buty, są one zwykłe jedynie dodali kolorowe sznurki kolorystycznie pasujące do spódniczki.   Warkoczyki i biżuteria(którą możemy też kupić na Urbancity) dopełnia całość stroju.



    
<--- Cleo bardzo często ubiera się w bluzy, legginsy oraz buty snackers. Na Tym zdjęciu akurat widoczna jest bluza z Diamente Wear, ale bardzo często spotykamy ją w bluzach
z jej własnej kolekcji Slavica( po 149 i 189 zł). Nosi również fullCapy z literką ,,C".

<---- Asia znana jest z ubioru na obrazku wyżej jednak
 teraz nawet na koncertach występuje na ubrana podobnie jak na tym zdjęciu, czasem zamiast bluzy ma zwykłą
 koszulkę ze swojej kolekcji. Cleo w zimie często nosiła czapki ,,nasze jest nasze", które są dostępne oczywiście na Urbancity w wielu kolorach po 49 zł. Ubrania dostępne na ----> http://www.urbancity.pl/p/slavica-2234-b/slavica/p-3/r-15/o-n <---- .

Post krótki, co o nim sądzicie? Jakieś pomysły na następne?

   

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo lubię Cleo i jej piosenki, ale ma swój styl i się go trzyma - to fajnie :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma całkiem fajny styl. Zapraszam do siebie
    http://zatraconewinnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis tak jak poprzednie :)
    Może wpis z recenzją płyty Cleo ? (jeśli ja masz)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga http://calaizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pomysł świetny, ale problem tkwi w tym, że płyty nie mam. Tak, jestem cleonator i nie mam płyty. Mieszkam na zadupiu, zawsze jak jestem gdzieś to płyty nie ma. Teraz wiem, że najlepiej zamawiać przez urbancity. Jak kupię( teraz już jest dostępna w innych sklepach) to zrobię recenzje ;)

      Usuń
  5. Fajna notka, Cleo rzeczywiście ma taki styl :) Z chęcią bym poczytała więcej takich wpisów :D
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy post, fajnie, że napisałaś gdzie mozna dostać ciuchy w stylu Cleo :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem osobą która by się tak ubrała,ale oczywiście to doceniam :*

    dziękuję za miły komentarz na moim blogu <3
    Mój blog-(klik)<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cleo ma zajebisty styl :)
    Moim zdaniem każda osoba chcąca się ''wybić'' powinna ubierać się oryginalnie :)
    http://1000in1blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta spódniczka jednak nie założyłabym jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie bardzo podoba się jej styl. Mój jest zupełnie odmienny i to pewnie dlatego. Ale fajnie, że wypracowała swój własny. :)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że kocha Cleo :* Prośbę mam czy powiesz mi co mam zrobić żeby można było mnie obs tak jak cb ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w gadżetach do bloga patrzeć, jak dobrze pamiętam :)

      Usuń
  12. Cleo ma w sobie coś niezwykłego! Jest bardzo charyzmatyczną postacią i to nie ulega wątpliwości :) Propozycja na nowy post? Może o piosence dzięki której Cleo zaistaniała? Powodzenia! http://50shadesofworkout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem Cleo ma bardzo wyjątkowy głos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny opis, na pewno przydatne dla jej fanów i ciekawostka dla innych. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post :)
    zapraszam również do siebie, http://makeedreamss.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, i też zdjęcia, nie pomijając szaty graficznej ;)

    Bunny, z http://bunny-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń