środa, 4 marca 2015

Coś o mnie i Cleo- Q&A.

     Hejka! Dzisiaj przygotowałam dla was Q&A. Pytania mam z aska CleoBlog, komentarzy pod postami, Więc jeśli chcecie czegoś się o mnie i Cleo dowiedzieć, a nawet jeśli nie to zapraszam na dalszą część posta.
     Taka mała informacja dla was, notatki będą pojawiać się 2 razy w tygodniu(sobota lub niedziela i środa).

1.Dlaczego lubisz Cleo?
 Lubię ją bo; jest miła dla swoich fanów, wiele dla nich robi,
 jest skromna, nie uważa się za gwiazdę, sława nie przewróciła
 jej w głowie, daje dobry przykład, ma swój styl i mimo fali 
 krytyki trzyma się go, spełnia swoje marzenia, nie poddaje się, 
 zarabia głosem a nie ciałem(jak na piosenkarkę przystało).   
 

2.Jaka jest twoja ulubiona piosenka Cleo?
  Nie mam ulubionej, najbardziej lubię;
  Sztorm, Cofnąć czas, Hiper/Chimerę, Papierowy ład,Cichą wodę
  wszystkie mi się podobają i wszystkich słucham, więc trudno    
  wybrać ulubione.

3.Od kiedy lubisz Cleo?
  Cleonator jestem od sierpnia lub października, zależy jak 
     na to patrzeć a lubię ją hmm,od maja? wcześniej nic do niej nie miałam.
   

4.Kiedy urodziła się Cleo?
     25 czerwca 1983 roku.

5.Zrobisz recenzje płyty Cleo?
  Jeszcze nie teraz, ale myślę, że pojawi się taka recenzja
  za jakiś czas.

6.Dasz kilka fajnych cytatów z piosenek Cleo?
 ,,Pokonam sztorm! Kiedy jesteś obok, 
   uzupełniasz sobą! uzupełniasz osobą mnie".
,, Życie to kolekcja wspomnień, wiele krętych dróg
   Często gubisz oddech, ciągle czekając na cud".
,, Nie miałam czasu dla Ciebie goniąc na ślepo 
   przez świat mówili, że pieniądz dla szczęście
   a on zabierał cenny czas."
Z każdej jej piosenki można wybrać coś fajnego.



      Co sądzicie o tym poście? chcecie więcej takich?
         jakieś pomysły na następną notatkę?

7 komentarzy:

  1. Nie jestem jej fanką, ale lubię jej piosenki :))
    fajny post :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jej słucham, tylko że od miesiąca. Podoba mi się jej styl i to że nie panoszy się jak "szara gęś" bo jest sławna. A jej piosenki wpadają w ucho i potem cały czas się je nuci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Cleo ale nic do niej nie mam. Podoba mi się, że nie robi wokół siebie szumu i znamy ją z jej muzyki a nie z tego, że jest znana

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się twój post bardzo podoba! Fajny pomysł.
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że założyłaś bloga na temat Cleo. Ja osobiście bardzo ją lubię i mam nadzieję, że dzięki temu blogowi dużo się o niej dowiem :)
    Moje ulubione piosenki Cleo to Cicha Woda i Sztorm ;)
    Bardzo ciekawy post oby tak dalej :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uwielbiam Cleo, jest cudowna. http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń